zondag 6 oktober 2013

Zondag

Het is echt niet dat ik me zo verveel op zondag. Maar gelukkig is het vandaag een droge zondag met wen heerlijke temperatuur.. Een geweldige herfstdag. 
En ik heb nog n klusje te klaren..
In het houthok waar het openhaardhout ligt opgeslagen, staat al heel lang een pallet. En die pallet vraagt al enige tijd om aandacht.. En ik weet wel dat ie graag met een kwast met verf behandeld wil worden, maar ik weet niet wat ik er dán mee moet. 
Mij inrichting leent zich nou eenmaal niet voor een pallet in huis. Op Welke.nl en Pinterest al verschillende ideeën opgedaan, maar ik weet t nog niet..
Maar vandaag maak ik toch een blik verf open en begin te kwasten. 
Als de pallet helemaal geverfd is, neem ik m toch even mee naar binnen om er zeker van te zijn dat ie écht niet in huis moet komen te staan of hangen. 
En ik wordt daarin gelukkig bevestigd. 
Om kort te gaan leg ik de pallet op z'n kop en zet op iedere hoek een draaibaar wieltje vast. (Had ik nog liggen van een Ikea-kastje wat ooit is afgebroken..)
En nu is dit dus het eindresultaat!!
Ik vind 'm mooi, en gezellig..

Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten