woensdag 3 juli 2013

Kussen

Kussen.

Zooo, de cirkel van de gehaakte bloem overgenomen op papier en op stof. Twee grote ronden geknipt van een kleine meter doorsnee en aan elkaar genaaid met een tussenstuk van zo'n 10cm. Het wordt dus een verhoogd kussen, of een lage poef.. Geef het maar een naam..


Een rits aan de onderkant gemaakt en opgevuld met vulmiddel tot het kussen lekker vol zat. De kinderen hebben het kussen op de juiste dikte uitgetest en ze waren in mijn ogen vrij kritisch. Het kussen moest vrij vol en bol worden volgens hen!
Nou ja, zij zijn ook degenen die er het meeste plezier van zullen gaan hebben schat ik zo in..
Nu ga ik de gehaakte bloem er met de hand op vast zetten.
En hoe het dan uiteindelijk er uit gaat zien??
Dat laat ik je zien zodra ik een foto kan maken van het geheel.. buiten! Dus laat die zon maar schijnen!

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten