dinsdag 7 mei 2013

Afval.

Het meeste werk in onze tuin zit er op. Gelukkig maar!
Alle puin, hout, kapotte potten, tralies, verrotte houten kuipen.. Alles gaat naar de stort!
Dat ruimt lekker op.
Ondertussen heb ik plantjes gekocht om straks in de tuin te zetten. Ik kijk naar alle aanbiedingen! Wat de moeite waard is, daar ga ik op af..
Grassen, Ijzerhard en natuurlijk komen de Annabellen weer terug in de tuin. Nu zonder Zevenblad..
De laurier staat in bloei en ruikt 's avonds heerlijk zoet.
En gelukkig hebben we dit jaar ook weer 2 jonge merels in een nestje in het houthok!
De Japanse bes laat z'n eerste groen blaadjes zien, ..kan niet wachten tot de eerste vruchten die prachtige rode kleur krijgen.

In afwachting van wat de zon en de lekkere temperaturen met de natuur en dus mijn tuin gaan doen, verblijf ik,

met vriendelijke groet,

Tot gauw!

 

 

2 opmerkingen:

  1. nu nog dit lekkere regenbuitje erover en de boel gaat helemaal aan de bloei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk he die japanse wijnbes!!!
    mijn kleinkinderen vechten er om!

    BeantwoordenVerwijderen