vrijdag 23 november 2012



Vilten.

SuperDePuper!
De sjaal na 2 wasbeurten even gecontroleerd, maar het geheel was nog niet genoeg vervilt. Dus nog maar een wasbeurt..
Het resultaat mag er zijn. Ik vind 'm werkelijk prachtig geworden!
De kleuren komen prachtig uit, niet te bedekt en zeker ook niet te schreeuwerig. Tevreden dus, nu goed laten drogen. Dan kan er een mooi papiertje omheen met een prachtige strik en dan ga ik de sjaal weggeven.. Ik hoop dat ik 'm deze winter nog heel vaak zal zien!

Tot gauw! 

7 opmerkingen:

  1. ♥♥♥ dit is SUPER SUPER mooi zeg

    owwww ja je hebt vlopkes gewonnen hihi wil je mij je adres mailen staat in mijn nieuwste blog

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooooi is ie geworden!
    Ik ben wel een ietsiepietsie jaloers op de ontvanger.... Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeeel erg mooi geworden!!!!
    en wat een spanning om het rolletje open te maken vandaag..
    de ontvanger zal er heel blij mee zijn.. dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, daar gaat de ontvanger zeker heel blij mee zijn!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is ie mooi geworden.

    Wat een prachtig kado om te krijgen. Ik ga zoiets ook eens proberen. Erg leuk.
    Heb je voor dat grijs ook vilt gebruikt of iets anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor jullie leuke reacties! Altijd gezellig om te lezen.
    Elizabeth, het grijs is een wollen etamine. Veel succes en plezier als je hier mee aan de slag gaat.
    Groetjes, Elke

    BeantwoordenVerwijderen