dinsdag 27 november 2012

Kerst in het verschiet.

Heerlijk al die kerstshows!
Ik neem het allemaal in me op en ga bij thuiskomst lekker zitten borrelen.
En dan bedoel ik niet met een glaasje van het een of ander.., maar ik bedoel dan dat het in mijn hoofd gaat borrelen van de ideeen!
Als je door de stad loopt branden overal gezellige lampjes.. In het tuincentrum staat alles op z'n kop en adem je glitter en glamour.. En op de Country & Christmas Fair bij kasteel de Haar (Haarzuylen) staat ook alles in het teken van kerst. Heerlijke warme appelbollen met vanillesaus, lekkere kazen en natuurlijk chocola om je vingers bij af te likken. En dat terwijl de kaarsjes branden en de dennegeur je neus binnendringt..
Genieten!




Kroonluchters, kaarsen, wijn, sterren, harten..



en dan deze supergave scooter voor in je boom..



Kleurige linten en kralen, schitterende ballen..



en dan dit grappige schaatsje met bont..
Wat vind je dan toch van dit heerschap..

En weet je wat nou zo leuk is aan het afstruinen van de kerstshows, markten en fairs? 
Dat je thuis bij de openhaard, comfortabel in een ruime stoel, met je schoenen uit, ..een heerlijk hete kop chocolademelk met marsh-mellows drinkt.. 
Heerlijk toch? ..Om naar de kersttijd toe te leven..

Tot gauw!


  










2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's zeg geniet lekker mee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een kleurige kerst, zo te zien. Leuk hoor, ik moet ook nog even maar eerst de sinterklaas nog. Heeeeeerlijk die warme choco, de kids genieten er ook zo van!

    BeantwoordenVerwijderen