donderdag 27 september 2012

Mijn moment.

Het is even rustig op het Lovelie.nl front..
Dus even pas op de plaats en even een moment voor mezelf.
De bloemen van mijn verjaardag heb ik vanochtend lekker vers water gegeven en hier en daar wat weg gegooid en bij elkaar gevoegd.. Ze zien er nog prachtig fris uit, genieten!

De boodschappen zijn ook binnen en liggen op hun plek, dus de koekjespot ook meteen maar gevuld. En dat ziet er dan meteen al weer zo gezellig uit!
 Kopje koffie erbij..
En nu ga ik er eens even lekker voor zitten. Schoenen uit.. Beentjes op de bank.. Koffie binnen handbereik.. En niet te vergeten het koekje..
Ik heb sinds een bol prachtig roze 'hoooked' garen (bedankt lieve vriendin) liggen en daar gaat nu iets van gemaakt worden!
Maar,.. wat?
Ik heb even heerlijk van mijn moment genoten en vele handwerk tijdschriften doorgenomen.. tijdrovend, maar oh zo heerlijk! En dan kom ik toch uit op het idee dat meteen al oppopte toen ik het garen zag; ik ga er een mooi rond kleedje van haken!
En kijk! Het begin is er.. Wordt vervolgd.

 Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten