woensdag 12 september 2012

Heerlijk haken.

Jaaaa.., weer een nieuw project.
In het boek waar ik de 'verleidelijke handschoenen' uit heb gemaakt, vond ik ook deze mok warmer.
De kleurtjes die ik steeds weer gebruik voor de haakwerkjes die ik in de keuken gebruik, heb ik weer opgezocht zoals je kunt zien op de foto hierboven..
 En bij een kopje macchiato en een lekker stukje kruidkoek heb ik het begin gemaakt. Gelukkig is het niet moeilijk en schiet het lekker op.
Na een kopje, is er al een square klaar. 
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik ietwat langer dan gewoonlijk over 't kopje macchiato heb gedaan..
En kijk eens even.. dit is de eerste square af. --->




Nog twee te gaan, daarna kan ik ze aan elkaar gaan naaien en een randje eromheen haken met twee 'oogjes' om de knopen straks door te halen zodat het geheel netjes om de mok blijft zitten.




Bijna klaar. Al zeg ik het zelf.. ik vind het er superschattig uitzien!
Nog twee toeren met vasten aan de onderkant haken en de knopen erop zetten en dan is ie klaar..

Zeg nou zelf.. Schattig toch!


Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten