maandag 14 mei 2012

Nestje.

Ha, dacht ik dat het nog wel even zou duren.. Er liggen nu toch echt 4 kleine vogeltjes in het nestje!
Het was vanmorgen prachtig weer, dus kon de was lekker buiten aan de lijn. Deze is naast het houthok waar de Merel zijn nest heeft. En elke keer als ik iets te dicht bij het nestje kwam begonnen de kleintjes te piepen. (Nee, 't is niet jullie mama die komt met eten..) Omdat het nest te hoog op het gestapelde hout is gemaakt, kan ik er zelf niet in kijken. Maar gelukkig staat de techniek voor niets en kan ik met het fototoestel net boven het nestje komen om de inhoud te fotograferen. En zie hier het resultaat. 
Ze moeten nog wel even veertjes krijgen voor ik ze echt schattig ga vinden hoor.
Ik hou je op de hoogte!

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten