woensdag 2 mei 2012

Heerlijk haken.

Al een aardig eindje op weg met dit haakwerk. En wat wordt het mooi! 
Toen ik al een paar 8-kantige vormen aan elkaar had zitten, zag ik dat er toch wel flinke openingen tussen zaten. Op zoek dus naar een cirkelvorm die er goed bij zou passen. Ik heb er een paar uitgeprobeerd en uiteindelijk is dit het geworden. 
Toer 1; In een cirkel 16 dubbele stokjes maken, met steeds 1 losse ertussen.
Toer 2; 2 Lossen haken en met een vaste in de (1 losse) ruimte vastzetten.
Ik vind deze erg mooi passen in het geheel. Ook qua kleur vind ik 'm erg fris worden. Het grappige is dat toen ik deze foto had gemaakt, hij mij erg deed denken aan een foto die ik eerder van een stukje tuin heb gemaakt. Een van Ver-geet-mij-nietjes in een perk. Ik zal de foto eens opzoeken, dan zal ik je deze morgen laten zien. Ik ga nu lekker nog even zitten haken..

Tot gauw! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten