vrijdag 27 april 2012

Zomer.

Met betere temperaturen in het vooruitzicht krijg ik de kriebels en ben ik begonnen met de grote voorjaarsopruiming. De garage is bij ons de grootste rommelplek die als eerste in aanmerking komt. Dus daar begonnen. Middelste helpt mee en dat helpt enorm! Maar van de garage kom ik al opruimend toch in alle andere gedeelten van het huis. Die opruimwoede is echt goed toegeslagen bij mij! 
Alles wat kapot is of al jaren niet wordt gebruikt gaat rechtstreeks de vuilnisemmer in of naar de Kringloop, in de hoop een beter thuis te krijgen.. Andere dingen, die nog gebruikt kunnen worden verplaats ik gewoon.. dat schiet lekker op. Misschien komen die volgend jaar aan de beurt, nu mag ik er nog even van genieten. Zo kwam ik een stapeltje ansichtkaarten tegen. De hele stapel was waarschijnlijk al eens eerder door mijn handen gegaan, maar heb er toen geen afstand van kunnen doen, denk ik. Daar zat deze ansicht ook tussen en ik kon het niet laten om er een foto van te maken.. Heerlijk, die lekkere lijven in een bikini.. Wie doet je wat.. Laat de zomer maar komen!

Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten